Pagina's

dinsdag 12 december 2017

Dahlia Turnabout

Gisteravond ben ik begonnen met deze kaarten en vanavond heb ik ze afgemaakt.


Ik heb de Dahlia Turnabout stempel en stansset gebruikt. Op internet had ik wat ideeën gezien en die heb ik - op mijn manier - nagemaakt.


Bij deze eerste heb ik gestempeld met Versamagic Chalk inkt. De bijbehorende stans heb ik 4 keer uitgestanst en verhoogd opgeplakt. Eigenlijk een soort van schudkaart zonder schudsels erin (maar die staat nog wel op mijn "to do" lijstje 😉). De tekst heb ik nog even weggelaten, want ik weet nog niet waar ik hem voor ga gebruiken.


Bij deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna 4 verschillende embossingpoeders gebruikt (Magic Stardust, Liquid Platinum, Antique Gold en Rose Gold). Dit vind ik echt een mannenkaart geworden, vandaar dat ik er verder niets aan heb toegevoegd. De tekststempel is van Crealies.


En tot slot met Distress Oxide inkt op craftpapier. Deze kleuren vind ik zelf erg mooi geworden en met de Distress Oxide ga ik zeker nog andere kleurcombinaties uitproberen. Deze tekststempel is van Penny Black.

1 opmerking:

  1. Wat een geweldihge kaarten Janette. Bij de eerste vraag ik me af hoe je de verschillende kleurtjes eronder hebt gekregen. Met kleurtjes of heb er verschillende kleurtjes papier in geplakt? Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen